Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού και Web 2.0 PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Νέες Τεχνολογίες
Πέμπτη, 14 Ιανουάριος 2010 00:00
Η μελέτη αυτή εκπονήθηκε από τους Jim Hamill, Daniela Attard, Alan Stevenson, Sean Ennis και Michael Marck, όλοι τους επιστημονικοί συνεργάτες στο Πανεπιστήμιο του Strathclyde στο τμήμα Marketing, με σκοπό να διερευνήσουν τις στρατηγικές τοποθετήσεις των 25 Ευρωπαϊκών Οργανισμών Τουρισμού και των ιστοσελίδων τους στις σύγχρονες προκλήσεις που εμφανίζονται μετά την έλευση του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0) και των εφαρμογών του. Συμπερασματικά, καταλήγει ότι ελάχιστοι έχουν κάποιο στρατηγικό πλάνο σχετικό με το Web 2.0, ενώ, προτείνει λύσεις για αυτούς τους οργανισμούς και τις μελλοντικές τους στρατηγικές.

addon

Διαβάστε τη μελέτη σε ηλεκτρονική μορφή:

 

Ή κατεβάστε τη μελέτη σε μορφή .pdf πατώντας, εδώ.

 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση