Smart Phones στην υπηρεσία του ξενοδοχείου PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Νέες Τεχνολογίες
Δευτέρα, 15 Μάρτιος 2010 11:53

mobile_marketingΟι σύγχρονοι καταναλωτές είναι οπλισμένοι με άμεσες συνδέσεις από οποιοδήποτε χώρο μέσω των smart phones και δεν εξαρτώνται πλέον από τα παλαιού τύπου τηλέφωνα και PC τους για να σερφάρουν στο Διαδίκτυο. Σύμφωνα με έρευνα της Gartner Research, προβλέπεται ότι το 2013 η χρήση Διαδικτύου μέσω smart phones θα είναι μεγαλύτερη απ'ότι με παραδοσιακά PCs. Οι συνδρομές σε δίκτυα κινητής τηλεφωνίας κατέγραφαν αυξήσεις της τάξης του 25% κάθε χρόνο για όλη τη προηγούμενη δεκαετία.

  • Ο μέσος αριθμός Αμερικανών που χρησιμοποίησαν το κινητό τους τηλέφωνο για να σερφάρουν στο Διαδίκτυο αυξήθηκε 61% το 2008 σε σχέση με το 2007 σύμφωνα με το EyeforTravel.
  • H PhoCusWright προβλέπει ότι οι κρατήσεις μέσω κινητών τηλεφώνων  θα φτάσουν τα 160 εκ. δολλάρια το 2010: 67% του συνόλου των ταξιδιωτών και 77% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους, οι οποίοι έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο μέσω των κινητών τους, έχουν χρησιμοποιήσει τα τηλέφωνα τους για να βρούν πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι τους.
  • 71% των Αμερικανών, που ρωτήθηκαν από τη Harris Interactive, θεωρούν ασφαλές να κάνουν μια αγορά μέσω κινητού τηλεφώνου, 43% θα έκαναν κράτηση δωματίου μέσω κινητού τηλεφώνου και το 40% θα χρησιμοποιούσε το κινητό τηλέφωνο για να κλείσει αεροπορικό εισιτήριο.

Από τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία είναι φανερό ότι οι ταξιδιώτες αποκτούν όλο και μεγαλύτερη οικειότητα με τα smart phones και ότι η τάση αυτή είναι αυξητική, οπότε οι ενέργειες marketing  της επιχείρησής σας, πρέπει να συνάδουν προς αυτή τη κατεύθυνση για να μπορέσετε να κρατήσετε αυτούς τους ταξιδιώτες. Το mobile marketing θα είναι απαραίτητο για την αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων, για μυνήματα προώθησης της επιχειρήσης και αύξησης των κρατήσεων καθώς παρέχει έναν μεγάλο αριθμό ευκαιριών για αλληλεπίδραση με τους φιλοξενουμένους σας, αλλά και τους δυνητικούς φιλοξενουμένους που ήταν ανύπαρκτοι πριν μερικά χρόνια.

Σύμφωνα με το eMarketer, τα έξοδα για online adverstising  στις Η.Π.Α. θα αυξηθούν κατά 85%  φέτος, φτάνοντας έως $593 εκατομμυρίων από $320 εκατομμύρια που ήταν το 2008, και προβλέπεται να φτάσουν τα $1.6 δισεκατομμύρια μέχρι το 2013.

Όταν σκέφτεστε για το mobile μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, η αποστολή γραπτών μηνυμάτων είναι συχνά η πρώτη δραστηριότητα που σας έρχεται στο μυαλό. Η βελτιστοποίηση της διανομής μηνυμάτων μέσω SMS επιτρέπει στους marketers να έρθουν σε επικοινωνία με τους καταναλωτές κατά τρόπο σχετικό, έγκαιρο και εξατομικευμένο. Με την εξασφάλιση ότι οι SMS campaigns είναι βασισμένες σε «call to action», οι marketers είναι σε θέση να ακολουθήσουν αποτελεσματικά την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας.

Εκτός από τη αποστολή γραπτών μηνυμάτων, τα applications που έχουν τα κινητά τηλέφωνα είναι μια άλλη μορφή mobile marketing που αποδεικνύεται ότι προσθέτει αξία για τους ταξιδιώτες. Τα λεγόμενα apps που iphone-appsέγιναν δημοφιλή από το iPhone της Apple, είναι προγράμματα με εφαρμογές που μπορούν να γίνουν download με σκοπό να χρησιμοποιηθούν στα smart phones.  Δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τα smart phones τους για να συνδεθούν στο Διαδίκτυο, ψάχνουν apps για να τους βοηθήσουν να βρούν πληροφορίες όταν φθάνουν στον προορισμό τους. Στην πραγματικότητα, μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Hilton υποστήριζε ότι σε παγκόσμιο επίπεδο υπάρχει η επιθυμία από τους ταξιδιώτες να χρησιμοποιηθεί η κινητή τεχνολογία για να καλύψει τέτοιες ανάγκες. Σύμφωνα με την έρευνα, το 58% των ερωτηθέντων είπε ότι θα χρησιμοποιούσαν μια κινητή συσκευή για να κάνουν check in στο ξενοδοχείο, 57% είπε θα άλλαζαν μια κράτηση και 42% είπε θα έκανε κράτηση για επαγγελματικό ταξίδι.

Έχοντας υπόψιν αυτά τα συμπεράσματα, δεν είναι προκαλεί έκπληξη ότι η Hilton Hotels (συμπεριλαμβανομένων των brand της Double Tree, Conrad, Embassy Suites, Hilton Garden Inn, Homewood Suites και Hampton Inn) κυκλοφόρησαν iPhone apps στο τέλος του 2009.  Τα apps επιτρέπουν στους φιλοξενουμένους να διαχειριστούν εύκολα τις πολλές παροχές που προσφέρονται, από το φορητό τηλέφωνό τους, όπως:

  • Αναζήτηση για κοντινά ξενοδοχεία μέσω της διεύθυνσης, της πόλης, του αερολιμένα ή ακόμα και GPS συστημάτων.
  • Νέα κράτηση, αλλαγή κράτησης, ακύρωση υφιστάμενης κράτησης σε όλα τα ξενοδοχεία της Hilton παγκοσμίως.
  • Check in on-line μέχρι 48 ώρες πριν την άφιξη για τα gold και diamond μέλη του π Hilton HHonors frequent-guest program.
  • Online παραγγελίες για γεύματα και υπηρεσίες κατά την άφιξη.
  • Έλεγχος κατάστασης και πόντων για τα μέλη του προγράμματος της Hilton HHonors frequent-guest program.


Μια εβδομάδα μετά από το launch τους, τα apps έγιναν 6.000 φορές download! Η Choice Hotels, η Starwood, η Omni Hotels , η Four Seasons και το Priceline.com έβγαλαν επίσης νέα apps.

Πηγή: ehotelier.com


addon

 

 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση