Το κόστος για τους OTAs PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Νέες Τεχνολογίες
Σάββατο, 09 Οκτώβριος 2010 11:01
Τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία (OTAs) έχουν γίνει πλέον ένα απαραίτητο κανάλι διανομής των δωματίων των ξενοδοχείων και συνάμα ένα κόστος marketing. Αυτό το κόστος θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε για να δούμε τελικά αν είναι συμφέρον ή όχι για το ξενοδοχείο.
Το 2009 ήταν η χρονιά των OTAs, αφού σε πολλές περιπτώσεις κράτησαν τα ξενοδοχεία γεμάτα και βιώσιμα. Αλλά, το 2010 τα πράγματα άρχισαν να αλλάζουν και το 2011 θα είναι ακόμα πιο διαφορετικά.

Θα επιχειρήσουμε να δούμε το κόστος διάθεσης δωματίων μέσω OTAs όπως θα βλέπαμε οποιοδήποτε άλλο κόστος εμφανίζεται στο budget μας, κατατάσσοντας το στην κατηγορία με τα έξοδα sales & marketing. Εξαιτίας της φύσης τους, το κόστος διάθεσης των OTAs δεν το λαμβάνουμε υπόψιν μας, αφού δεν είναι ένα άμεσο κόστος και εμφανίζεται ακριβώς στο σημείο πώλησης. Έτσι τα ξενοδοχεία δεν νοιώθουν αυτό το κόστος, όπως νοιώθουν για παράδειγμα το brochure contribution των Tour Operators.

Ο παρακάτω πίνακας αναλύει το πραγματικό κόστος της λειτουργίας των OTAs. Εξετάζει το μέσο μέγεθος ξενοδοχείων σε διαφορετικές περιοχές του κόσμου. Χρησιμοποιούμε τις πληρότητες μέχρι τον Ιούλιο και τα ADR (Average Daily Rates) της Smith Travel Research και αναγάγουμε το κόστος λειτουργίας των OTAs σε διαφορετικά επίπεδα συνεισφοράς. Σαν όριο, χρησιμοποιήσαμε ένα μέσο όρο της τάξης του 20%. Σε μια ετήσια βάση τα νούμερα είναι ακόμα υψηλότερα!

1

Δεν θέλουμε να πούμε ότι τα OTAs είναι μια κακή προοπτική για τα ξενοδοχεία. Απλώς τονίζουμε, σε αυτούς που δεν το κάνουν ήδη, ότι πρέπει να υπολογίζουν το κόστος που δημιουργείται για να μπορούν να αξιολογούν καλύτερα αυτά τα κανάλια διανομής.

Ο παρακάτω πίνακας δείχνει το κέρδος που υπάρχει ανά κανάλι διανομής για ένα μέσο ξενοδοχείο. Από αυτό φαίνεται ότι το web direct, δηλαδή η κράτηση που γίνεται απευθείας από το site σας είναι αυτό με το μεγαλύτερο κέρδος.

2

Πηγή:  Hotelinteractive

 

 

Σχόλια  

 
0 #1 aeroporika eishtiria 06-03-2014 12:31
When someone writes an post he/she maintains the idea of a user in his/her mind that how a user
can understand it. Thus that's why this article is outstdanding.
Thanks!

My web site: aeroporika eishtiria: http://aeroporika-eishtiria.gr/
Παράθεση
 

Προσθήκη νέου σχολίου


Κωδικός ασφαλείας
Ανανέωση