Απόψεις
Συνθετικά Τουριστικά Καταλύματα & γήπεδα Γκολφ - Τι είπαν τα τρία γουρουνάκια στο τέταρτο PDF Εκτύπωση E-mail
Απόψεις - Απόψεις
Δευτέρα, 23 Μάιος 2011 17:20
golferΤο πολυσυζητημένο ‘Ισπανικό μοντέλο' προωθείται ξανά πιεστικά με την επιχειρούμενη αναθεώρηση του Ειδικού Χωροταξικού Πλαισίου για τον Τουρισμό. Οι διαδικασίες εφαρμογής του υπερ-επιταχύνονται (fast ‘fast track') με την υπόθεση/υπόσχεση ότι θα συμβάλλει στην έξοδο της χώρας από την κρίση γεννώντας έσοδα από επενδύσεις σε τουριστική κατοικία. Σημαντικοί παράγοντες της ατμομηχανής (ή της βαριάς βιομηχανίας;) του τουρισμού δηλώνουν την ένθερμη υποστήριξη τους. Το παράδοξο είναι ότι η ενθουσιώδης προώθηση του μοντέλου επιχειρείται σε μια περίοδο που τα τρία από τα τέσσερα ‘γουρουνάκια' (PIGS), Ισπανία και Πορτογαλία στον Ευρωπαϊκό Νότο και Ιρλανδία στο Βορρά, που το ακολούθησαν αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο ή την ίδια τη χρεωκοπία. Αφού, λοιπόν, οι εκτενείς και εμπεριστατωμένες αναλύσεις του Ισπανικού μοντέλου που έγιναν για το Χωροταξικό του Τουρισμού του κ. Σουφλιά μετά τον Μάη 2007 δεν βρήκαν ευήκοα ώτα, ερωτούνται τώρα τα τρία ‘γουρουνάκια': γιατί, παρόλη τη στήριξη που έλαβαν, δεν τα βοήθησε αυτό το μοντέλο να θεμελιώσουν διαρκή και βιώσιμη ανάπτυξη και ποιες είναι οι προοπτικές του για το μέλλον;
 
Υπεύθυνες Δράσεις PDF Εκτύπωση E-mail
Απόψεις - Απόψεις
Πέμπτη, 18 Νοέμβριος 2010 17:09
logo_green
Από την Χριστίνα Κονταξή, Επιστήμων της θάλασσας

Η ολοκληρωμένη διαχείριση αποβλήτων στις ξενοδοχειακές μονάδες ανοίγει το δρόμο για ακόμα στενότερες σχέσεις με την τοπική κοινωνία. Και αν ακόμα και για το σοβαρότερο ζήτημα το πιο δύσκολο είναι να κάνει κανείς το πρώτο βήμα, η διάθεση για συνεργασία και συνεισφορά μαζί με την γνώση αποτελούν τους σημαντικότερους συμμάχους.
 
Google, Τουρισμός και Πολιτική Μάρκετινγκ: Converting Lookers into Buyers PDF Εκτύπωση E-mail
Απόψεις - Απόψεις
Δευτέρα, 02 Αύγουστος 2010 12:27

google-sunΣύμφωνα με τη Google Ελλάς, όροι που έχουν σχέση με το "διακοπές στην Ελλάδα" έχουν αυξηθεί συνολικά κατά 160% σε παγκόσμιο επίπεδο. Επίσης, ο όρος "κράτηση ηλιόλουστων διακοπών" έχει αυξηθεί κατά 300%. Επίσης, σύμφωνα με τα Google Insights for Search οι αναζητήσεις προέρχονται κυρίως από τη Βρετανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ταξιδιωτικοί προορισμοί με το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης στις αναζητήσεις:

 
Η ελεύθερη κατασκήνωση είναι βιώσιμος τουρισμός και πλούτος για όλους μας. Στηρίξτε τη! PDF Εκτύπωση E-mail
Απόψεις - Απόψεις
Τρίτη, 06 Ιούλιος 2010 17:05

free_campingΕπιστολή και έκκληση προς την Αυτοδιοίκηση: Η ελεύθερη κατασκήνωση είναι βιώσιμος τουρισμός και πλούτος για όλους μας. Στηρίξτε τη!

Η ελεύθερη κατασκήνωση είναι πηγή εισοδήματος και όχι απειλή για τις τοπικές κοινωνίες και τα τοπικά οικονομικά συμφέροντα, ούτε καν για όσους ασχολούνται με τον οργανωμένο τουρισμό.

Υπάρχει μια στρεβλή αλλά ευρέως διαδεδομένη αντίληψη σε διάφορες περιοχές που φιλοξενούν παραλίες ελεύθερης κατασκήνωσης, ότι αν διώξουν αυτό το είδος τουρισμού θα έρθουν άλλοι τουρίστες πιο "ποιοτικοί", με πολλά λεφτά να ξοδέψουν προς όλες τις κατευθύνσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες διώξεις της ελεύθερης κατασκήνωσης γίνονται σε περιοχές που φιλοξενούν οργανωμένα κάμπινγκ και ενοικιαζόμενα δωμάτια.
 
Η διαχείριση κρίσης απαιτεί μεθόδευση και τοπικότητα! PDF Εκτύπωση E-mail
Απόψεις - Απόψεις
Τετάρτη, 19 Μάιος 2010 15:08

crisis_smallΟι δρομολογημένες πρωτοβουλίες δεν επαρκούν για να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά η κρίση που πλήγει εδώ και 6ετία τον ελληνικό τουρισμό.

Ο σχεδιασμός επικοινωνιακών δράσεων στα πλαίσια διαχείρισης μιας κρίσης - ειδικά όσον αφορά τον ελληνικό τουρισμό - συνίσταται να γίνει με ιδιαίτερη προσοχή και επιμέλεια, όσον αφορά την επιλογή των μέτρων και θεμάτων, την σειρά με την οποία θα δρομολογηθούν στα τοπικά ανά χώρα μέσα ενημέρωσης, καθώς επίσης και την θεματικοποίηση όλων των πτυχών που διαμορφώνουν και μεταλλάσσουν συνεχώς την κρίση. Η επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα συγκεκριμμένων μέτρων μπορεί να επιφέρει αποτελέσματα μόνο όταν ληφθούν υπόψιν οι ανά χώρα ιδιαιτερότητες των μέσων ενημέρωσης και σε καμμία περίπτωση δεν βοηθά η επικοινωνιακή δράση με «το ποτιστήρι». Στο εξωτερικό τα ΜΜΕ περιμένουν συγκεκριμμένες απαντήσεις σε συγκεκριμμένα θέματα.