Ενημέρωση
Ανακοίνωση ΣΕΤΕ για τα νέα μέτρα PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Πολιτική & Τουρισμός
Σάββατο, 06 Μάρτιος 2010 11:31
seteΤη στήριξη του κόσμου του τουρισμού στα νέα μέτρα που εξήγγειλε η κυβέρνηση ανακοίνωσε ο ΣΕΤΕ. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ο ΣΕΤΕ αναφέρει τα εξής:

Τα μέτρα που ανακοινώθηκαν χθες από την Κυβέρνηση, από τη στιγμή που κρίνονται αναγκαία, προφανώς και έχουν τη στήριξη και του κόσμου του Τουρισμού, όσο σκληρά κι αν είναι. Την ίδια στήριξη και αμέριστη συμπαράσταση από τον κόσμο του Τουρισμού έχει κάθε προσπάθεια, η οποία αποσκοπεί στη βελτίωση των δημοσιονομικών της χώρας. Όμως, όπως γνωρίζετε, η προσπάθεια της οικονομικής -και όχι μόνο- ανασυγκρότησης της χώρας, δεν θα στεφθεί από επιτυχία αν δε συνοδεύεται και από μέτρα που θα στηρίζουν αναπτυξιακές προσπάθειες και μέτρα που θα καθιστούν ανταγωνιστικές τις εξαγωγικές επιχειρήσεις της χώρας και, φυσικά, τις σημαντικότερες αυτό αυτές, τις τουριστικές.
 
Νέο brand channel της Βραζιλίας στο Youtube PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Προορισμοί: Κόσμος
Παρασκευή, 05 Μάρτιος 2010 13:50
brasil_sensacionalΗ Google διαχειρίζεται ένα site κοινωνικής δικτύωσης, με το όνομα Orkut, το οποίο για κάποιους λόγους είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στη Βραζιλία. Τη Δευτέρα, η Τουριστική Επιτροπή της Βραζιλίας, γνωστή ως Embratur, προγραμματίζει την αναγγελία συνεργασίας με το YouTube για ένα brand channel που θα συνδυάσει τα βιντεοκλίπ με τα  Google Maps!


 
Ανακοίνωση ΞΕΕ για τα νέα μέτρα PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Πολιτική & Τουρισμός
Πέμπτη, 04 Μάρτιος 2010 20:35

continental_hotel_kosΤο Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση μετά από τα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση.

"Η ελληνική τουριστική κοινότητα παρακολουθεί με μεγάλη αγωνία και προσοχή το κυβερνητικό εγχείρημα για τη συγκράτηση και ανασυγκρότηση των δημοσιονομικών μεγεθών της χώρας. Σ'αυτό το εγχείρημα είμαστε όλοι μαζί. Ωστόσο, όπως έχει επισημανθεί και τεκμηριωθεί, από τον τουριστικό κόσμο, η αύξηση των συντελεστών ΦΠΑ, πλήττει σημαντικά τις τουριστικές επιχειρήσεις, επιδεινώνει, περαιτέρω, την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού μας προϊόντος στην παγκόσμια αγορά και τελικά θα προκαλέσει απώλεια εσόδων, ζημιώνοντας κατ'ουσία την εθνική οικονομία.

 
Hotel Price Index PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Οικονομία & Τουρισμός
Πέμπτη, 04 Μάρτιος 2010 13:03

Το Hotel Price Index (HPI) της hotels.com είναι μια έρευνα που γίνεται για τις τιμές ξενοδοχείων σε μεγάλους προορισμούς σε όλο το κόσμο.

Η hotels.com μας παρέχει ένα από τα πληρέστερα benchmark, γιατί συγκρίνει και υπολογίζει τις τιμές  στα ξενοδοχεία αλυσίδες αλλά και στα ανεξάρτητα ξενοδοχεία, όπως επίσης και στα ξενοδοχεία που προσφέρουν κάθε είδους διαμονή (vacation rental, B&B properties, κτλ).

Στην Ευρώπη, το 25% περίπου των δωματίων είναι ξενοδοχεία-αλυσίδες και το υπόλοιπο ποσοστό αφορά ανεξάρτητα ξενοδοχεία. Σχεδόν το ανάποδο ισχύει για τις Η.Π.Α., με ποσοστά 70% και 30%. Επιπλέον, η μελέτη HPI περιλαμβάνει νέες ή ασυνήθιστες τάσεις τιμολογιακής πολιτικής ή τρόπου κρατήσεων.

addon

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε τη μελέτη παρακάτω.


 
Νέα εποχή για τα ταξιδιωτικά πρακτορεία PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Νέες Τεχνολογίες
Τρίτη, 02 Μάρτιος 2010 13:41
travel_agencyΟι ταξιδιωτικοί πράκτορες πρέπει να καταδείξουν εμπιστοσύνη, τιμιότητα και αμεροληψία για να επιζήσουν στην εποχή των νέων τεχνολογικών εξελίξεων. Το μήνυμα αυτό δόθηκε από το συνέδριο που οργάνωσε το TravelMole μαζί με την εταιρία DataArt στο Λονδίνο πριν λίγες μέρες.

 
Διαχείριση Προορισμών-Έρευνα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Οικονομία & Τουρισμός
Δευτέρα, 01 Μάρτιος 2010 19:54
Μελέτη, σχετικά με τη διαχείριση προορισμών, δημοσίευσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) τον Ιανουάριο του 2010, εξετάζοντας τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στη λειτουργία διαφόρων εθνικών οργανισμών τουρισμού σε όλο τον κόσμο. Η έρευνα διενεργήθηκε το έτος 2009 σε επιλεγμένους οργανισμούς τουρισμού από όλες τις ηπείρους. Το ποσοστό ανταπόκρισης των ερωτώμενων ήταν 37%, ενώ η πλειοψηφία αυτών προέρχονταν από τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Τα αποτελέσματα παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τους στρατηγικούς συνεργάτες των οργανισμών, τις δραστηριότητες και τις ευθύνες τους, τον ρόλο του ιδιωτικού τομέα στην λειτουργία τους καθώς και τις επιδόσεις τους σχετικά με τους στόχους που έχουν θέσει.

addon

Διαβάστε τη μελέτη σε εικονική μορφή (Αγγλική γλώσσα):


 

Ή κατεβάστε τη μελέτη, πατώντας εδώ.

 
Η Γαστρονομία στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού PDF Εκτύπωση E-mail
Ενημέρωση - Αφιερώματα
Παρασκευή, 26 Φεβρουάριος 2010 20:25
Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, ο ΣΕΤΕ αναλαμβάνει πρωτοβουλίες με σκοπό την ποιοτική αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του χαρτοφυλακίου των τουριστικών υπηρεσιών και προϊόντων της Ελλάδας. Σε αυτή την προσπάθεια εντάσσεται και η παρακάτω μελέτη που εστιάζει στην ελληνική γαστρονομία.

Διαβάστε τη μελέτη σε εικονική μορφή:

 
«ΈναρξηΠροηγούμενο12345678910ΕπόμενοΤέλος»

Σελίδα 7 από 18